Saturday, December 18, 2010

busy nyaaa!!! busynyaaa!!!

salam. hey! hye guys!busy nya kan? kan? agak2 ceni la kot perasaan budak2 yg amik finals time matrix x pun asasi ke...hahahaha. eh ye ke? gini ke rasanya?

rasa cam x sempat semua benda. esok dah la start dgn paper butsuri(pyhsics) n kagaku(chemistry)..
paper killer yg paling suka cari gaduh dgn saya tu n selalu buat saya merajuk tu.. pagi2 pulak tu!!wuwuwuwu. okay dah, diam fin. =_="

busynyaaaa...mana nak study butsuri lagi, kagaku...pastu math x tgok lagi...nihonggo(jepun) punya jgn ckp la, lagi belambak lambak. kanji lagi, hafal goi(perkataan) la bagai..baju nak basuh lagi, kemas katil, kemas bilik, sidai baju...tulis blog lagi, blog walking, jalan2 bilik jiran lagi, lawatan sambil blajar ke blok lain...waaaa!! banyaknya benda nak kna buat!!! n semua berebut rebut nak perhatian saya. waaa! saya ada 2 mata 2 tangan ja....nantila saya bagi kasih sayang kat semua ..huk2!


okaylah kawan2. sila tolong doakan (eh eh, macam paksa pulak d: ) ah,x kira! hehe. sila tolong doakan final saya dan kawan2 di AAJ ni. sekiranya kami berjaya, kami semua dapat fly ke Jepun,,,,yeah!!! yeahh!!! yeah!!!! (eh, over pulak dia) ..d: terima kasih ya kawan2 yg wish good luck suma. thanx a lot! saya dan kawan2 kat AAJ ni akn buat yg terbaik. insyaAllah, sekiranya pemergian kami ke Jepun adalah yg terbaik untuk kami semua, semoga Allah permudahkan jalan kami untuk ke sana.amin


sekian.


p/s: mohon maaf andai pernah melukakan or merasakan hati sesiapa. doakan kejayaan saya ya.
mama n abah! doakan kejayaan fatin(oh, ini nama glamer saya kat rumah n_n") taw!

hait. sayounara!!


No comments: