Thursday, March 31, 2011

ayam ada telinga tak??

salam.


hye!


okay, terus kepada persoalan. hey kawan kawan(mcm nk cri gadohh je -.-'), korang tawu tak ayam ada telinga ke tak ehh??


seperti ramai yg tidak ketahui, rumah saya membela ayam, ehh, saya membela ayam di rumah saya.. 2 EKOR TAW! 2 EKOR!SEPASANG YE SEPASANG!


bernama CICI n KOKO!!


selama ini, saya tidak pernah terfikir bahawa ayam saya mempunyai telinga atau tidak..korang penah terfikir takkk?? ayam ada telinga ke takk?? eleh~ mesti korang pon ta penah terfikir kann...ngaku jelaahhhhh~ -_-"


sehinggalah semalam, sewaktu sedang berbalas 'comment2' di facebook..


klik untuk tumbesaran


tetiba, persoalan mengenai ayam ada telinga ke tak, wujud...adoyy~


klik ye kalau nak die membesar



merasakan seperti pelik kalau ayam x ada telinga, dan sedey pulak membayangkan kalau ayam x boleh mendengar...maka,


saya dengan RAJINNYA meng 'google' lalu terjawablah persoalannn..





ni haa...saya snip sikit je, sape nak bace lebih detail, boleh klik SINI.

saya tawu saya tawu...

susah nak percaya kan??

saya pon ta boleh terima...ish2~


sbb kebanyakan gmbr ayam, mmg dorang tak lukis telinga!! haihh~






tapi, terimalah hakikat bahawa, AYAM MEMPUNYAI TELINGA!! cuma ia terlalu kecik, n mne ade cuping2 cam manusia ni...ada lubang telinga ja...haha~


s0,

its a YAY! YAY! n YAY for me!!!


ayam saya ada telingaa!!! ada telingaa!!! hahahahaha~ ada telingaa!!! YAY!


maksudnya,selama ni segala percakapan org semuanya ayam2 dengar...sigh~ s0, dia dengar la pasal buat kari ayam, rendang ayam semua tu...-.-' kesiannya idup dorang.. T.T


okaylah, nak g jenguk cici n koko jap. bye!


p/s: menci kat alip iskandar sbb dia nak buat 'sup telinga ayam' guna ayam saya!! uhhh!!terasa ayam kalau dia dengar ni!! ]:

5 comments:

Iskandar Shah said...

halamak..
segan lak sbb bg tgk conversation semalam tu.. hahahah..

ok, ayam ade telinga.. :)

nnt masakkan sup telinga ayam okey.. nak 1 kawah.. haha

s.h.s said...

hak2 ak pon br tau bahawe ayam ade tlinge!!!!!!hahaaa

Syafa Mohamed said...

hihihi...info berguna before ke nihon..hik3:)

Raji and Yeen said...

eh yker ad? o.O
x perasan lak
xpernah makan kepala ayam lgi =.=
hahahah

finn asri said...

^_^