Thursday, March 31, 2011

Hotel untuk ayammm!!

salam


hyeeee!


haha. amaran awal : sape yg alergik dgn ayam, atau bermusuh ketat dengan ayam,
SILA JANGAN BACA ENTRY INI


sebab dah dua hari berturut turut saya bercakap mngenai ayam..


hari ni, sewaktu menyelak nyelak harian akhbar, membaca perkembangan terkini di dalam negara, isu politik yg x abis2, banjir di utara Malaysia,gosip artis yg penuh kontroversi,,,tak dilupakan, berita dunia...yg mana yg paling menarik perhatian tentunya perkembangan di bumi matahari terbit sana..haihhh~ pedih rasanya hati saya melihat keadaan radiasi yg semakin merebak. apalah nasib mereka di sana ya... apalah nasib saya juga yg masih di sini...hurm.


okay stop. lupakan semua itu.


terselak pula pada satu muka surat Berita Harian bertarikh hari ini iaitu 1 april....di sudut kanan paling bawah, terdapat suatu berita comel, yg cukup menarik perhatian saya...


eh, eh. HOTEL UNTUK AYAM


klik untuk melihat tumbesaran padu keratan akhbar. sapa malas, boleh scroll ke bawah lagi n baca kat bawah paper ni, nur fatihin yg baik hati ini dah tolong tulis semula. ^_^ ouhh, x perlu berterima kasih, saya mmg baik hatii...lalalala~




HOTEL UNTUK AYAM

LONDON : Seorang lelaki Britain memperoleh pendapatan lumayan hasil daripada idea 'gilanya' membina sebuah hotel khusus untuk ayam. David Roberts,31, membuka hotel Avian Inn yang 'kalis musang' dan lengkap dengan kemudahan bagi mereka yang mahu menempatkan ayam peliharaan ketika meninggalkan rumah. "Ramai penduduk Britain menjadikan ayam sebagai haiwan peliharaan" katanya yang mengenakan bayaran (RM 9.70) bagi seekor ayam untuk satu malam.



sekian, sahaja berita ini,



haaaa~ nampak tak nampak tak? dah ramai org yg bela ayam n sayang sayang dekat ayam!!! woowwwww! kalau ada hotel ayam ceni kat mesia, time nak kuar g jalan2, nak antar lah kat 'hotel ayam' nii...HIHIIHI~ i like!!!


sekali sekala kena manjakan jugak ayam nii...suap ayam makan....ahahahaha :D


that's all~ bye!

6 comments:

Iskandar Shah said...

ayam kat umah aku bnyk sgt la.. smpai tak terlayan.. hahahaha.. seekor 9.70MYR, lau 10 ekor.. adei.. hahah.. bankrup gak.. keh3~

Raji berkata said...

woahhh bgus bela ayam byk benefit
waktu tgh xde makanan mereka snggup berkorban =.=

atien said...

raji : ayam aku tidak boleh dimakan sama sekali!!! ]:

atien said...

skandal : asal bnyk sgt ayam kat rumah kau? haaa~ sembelih je lah , bg tinggal sepasang je... ^_^ murah sikit nak bayar hotel nanti..

SYAFA MOHAMED said...

tomelnya ayam2 tien tue...jinak lak tue..asal ayam umah syafa lari lintang pukang bila syafa dekat...huhu

SYAFA MOHAMED said...

tomelnya ayam2 tien tue...jinak lak tue..asal ayam umah syafa lari lintang pukang bila syafa dekat...huhu