Tuesday, September 28, 2010

pening pening!!

uish...lama kott x update...ni internet la ni! buat hal...nak cari gado ke? ha...cepatla...cepatla...~ dush2!! =_="


heee~ hye there!! saya tengah pening ni...pening pening pening....saya x tawu nak pilih daigaku(singkatan dia 'dai' = university) mana nak masuk nanti.....waaaaaaaaaaaahhhh~ pening nyaaa~ lalalala....okay, siyez... -_- rasa nak menjerit!!!!!!!!!!!!




waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!

okay..lega sikit o_0


saya tak taw!!!! saya nak g tempat ni ...tapi kan...worldwide dia amik 20 org je....waaaa~ saya takot nak saing n rebut2 ni...kalau saing n rebut2 mcm rebut mc flurry ke, mmg confirm lah saya menang(muka bangga)..tapi, ni mcm...nak rebut dai ikut result ni....fuh, mmg memerlukan kekuatan yg super duper banyak!


ah...tapi xpelah...since 'sendai' adalah sebuah kawasan yg cantik...n boleh makan epal snow white yg fresh lagi merah menyala>tujuan utama...saya akn fight! yeah!! fighto!!!
oleh itu, mari kita makan nasi lemak dulu... n_n"

No comments: