Friday, September 3, 2010

it's holiday!

okay, its holiday...WE the AAJ's got a break for 2weeks!! wohoho~ 2 weeks beb! bukan senang nak dapat cuti pnjang dari AAJ yg menerapkan nilai2 org jepun yg sememangnya gila bekerja (: tgok muka sensei2 cam x sampai hati je nak lepaskan kitaorg balik, even nak sambut RAYA..hehe~ nasib baik AAJ ni locati0n die kat Malaysia, kalau kat Jepun, jgn mimpi la nak balik n_n"

sayangnya sensei2 kat kitaorang ni, sampaikan kitaorg nak balik pun, banyak sungguh hadiah yg sensei bagi..HOMEWORK setinggi BUKIT supaya kitaorg sentiasa ingat dekat sensei, jgn lupa walaupun seminit..> okay, itu tipu! hehe~ tapi, banyak laa...serious banyak...tapi, saya suka!

kenapa saya suka? sbb kitaorg pun dapat hadiah yg betol2 hadiah jugak dari sensei...yeah!! pihak monbukagakusyo(pihak kementerian jepun) dah benarkan kita org amik supplement test selain EJU which is the 'syuuryou shiken'..saya janji belajar rajin2!!!! Alhamdulillah.its a great news since the EJU..
uh, u can't make it into words how hard it is.

BUT, okay, ada BUT di situ...pelajar2 AAJ x boleh cuti lbey dari 10%...itu okay lagi, yg BAD NEWS nya, kalau MC, sakit demam, emergency suma..x ada tolak ansur, akan dikira sebagai CUTI! bagi saya yg baru sekali cuti ni, cam x de rasa pe sgt kot, tapi, mcmmna kawan2 yg dah cuti 2-3 mnggu sbb dmm denggi, or sbb ada kematian ahli keluarga? waaa~ shinpai da naaa~ (risau pulak saya kat dorang)...tapi, insyaAllah boleh kot, kena jaga kesihatan baik2 lah...okay lah, setakat ni je...saya balik rumah hari isnin ni...

ooo~ooo~ooo~ balik kampung..hati girang~ ^.^


p/s : buat kanak2 riang kat luar sana, jgn main mercun n bunga api bnyk sgt taw...bahaya..n jgn wat bising sgt taw, kakak ada bnyk homework nii..(tah, ape kaitannya...hee~)..jaga diri baik2 ya semua (:






1 comment:

Anonymous said...

hi, new to the site, thanks.