Wednesday, February 2, 2011

bila nur fatihin masuk ke dapur...

hahahaha (gelak besar 40X dulu)

sape kata nur fatihin x pandai masak?? sila tepuk tangan sebelah....
haaa~xde bunyi kannn.okay diam.

saya mmg 'x pandai' masak...tapi, saya 'boleh' memasak...sekian, terima kasih.


okay, sambung balik.



menu yg paling amat PENTING sgt n saya patut 'master' kan adalah > ayam masak merah!!!!


hahaha. bunyinya agak pelik di situ, kenapa la ayam masak merah ni penting sgt utk budak fin agak agaknya ye?...*fikir...fikir


sebabnya....
negeri lain punya ayam masak merah kebanyakannya x guna santan...n mcm lain banyak lah dgn kedah punya....jadi, untuk mengelakkan simptom gedik x lalu nak mkn, langkah pencegahan harus diambil...



oleh itu, sesi belajar masak pun bermula...

dan tamat buat masa ini.



umpama magik, lalu terhasillah...


AYAM MASAK MERAH BUDAK FIN!!!





n lagi satu,

DAGING BLACK PEPPER...



hihi~ okay tak? okay tak? nmpak sedap x?...hihi. *angguk angguk..


sebenarnya, bukan saya masak sgt pun, mama ada sebelah, tunjuk ni tunjuk tu...kalau x xde nya jadi gini...hihi~tapi, still saya yg masak...xkira.xkira d:



siap dgn nasi minyak lagi...(muka bangga)...tapi, nasi ni mmg mama yg buat...
saya betul2 x reti =_="




yeah! jomm makan!!!

sorry ya...sajian sayur mmg tak termasuk dalam list makanan tengahari saya...
BELIA BENCI SAYUR!! haha d:

maafkan perasaan teruja saya kerana dapat masak makanan tengahari dgn sempurna. almaklumlah, budak baru gedik nak belajar...maafkan keter'over'an saya n_n"




p/s : ubat makin bertambah...apsal tonsil ni xnk lega2?? pelik..pelik...stress saya dgn ubat bnyk2 nii....haih =_="




1 comment:

atien said...
This comment has been removed by the author.