Sunday, January 30, 2011

saya di rumah!!!

salam. saya sepatutnya berada di rumah, dalam keadaan melompat sambil menari nari riang ria. lompat dan lompat lagi.yeahh!!!






tapi, saya jatuh sakit.




uwaaa~


musnahlah angan2 menggunung tinggi balik ni nk trus ber 'hye2!' dgn dapur n blaja masak..tapi, ni baru berdiri sikit dah headache, mcm mna nak masak..=_="


saya telah disahkan tidak sihat oleh incik doktor n mendapat 5 prescription ubat yg dikira mampu menyembuhkan saya dlm masa yg cepat. saya sudah tidak sabar utk berlari lari n bercakap. (mulut saya pecah, jadi untuk banyak bercakap adalah sgt malas sekali)..jadi, saya menaip! wow! idea yg bijak lagi bernas :D


owh ya, disebabkan saya seorg pencinta aiskrim yg tegar, saya telah tekad nk mkn mc flurry banyak2 jugak. ah ah, saya tidak peduli /:





p/s : saya suka berada di rumah...suka! suka! suka!

No comments: