Friday, November 25, 2011

pokok2, rumput, jiwa2. sila bersabar. (':

salam


"pokok2, rumput2, kucing2, jiwa2 dan seluruh makhluk alam di jepun ni ternanti-nanti kedatangan kamu untuk memakmurkan bumi matahari terbit ini. jadi, janganlah mengecewakan mereka"


terima kasih kepada ikhwah yg mnyampaikan slot itu kerana kata-kata nya telah banyak membuat saya tersentap, menusuk tajam, tepat ke dalam hati. aduh -_-'

sedihnya kalau kedatangan saya ke sini x mampu nak memenuhi kehendak mereka2 ini. sedihnya andai  saya buat2 tidak tahu, dan mengabaikan mereka. sedihnya apabila mengenangkan mereka mungkin kecewa dgn saya.sedihnyaaaaaaa~

saya pasti benar kata2 beliau mengenai, pengharapan seluruh makhluk alam yg ditakdirkan Allah berada di bumi kafir ini, pastinya x sabar, pastinya bersorak riang gembira menerima kunjungan jiwa2 yg mengagungkan Allah. (':  


pastinya pokok2 dan rumput2 gembira tak terkata bila mereka solat di sini. saya pon nak menangis terharulah (':


makhluk2 seperti mereka ini tidak mempunyai akal, mereka bertasbih menyembah Allah SETIAP MASA. pastinya mereka sedih kerana terpaksa berkhidmat di bumi kafir, kepada org2 kafir..pastinya mereka menanti-nanti dengan penuh kesabaran waktu di mana alam ini akan dimakmurkan kembali, ustiziatul alam..

walaupun saya tidak mungkin hidup lagi apabila terjadinya ustiziatul alam, di mana Islam memegang dunia ini memakmurkan seluruh alam. walaupun saya sendiri x pasti sebanyak mana sumbangan yg boleh saya lakukan. i'll try. insyaAllah.. kerana saya nak menjadi penyumbang. nak! nak! nak! saya tak nak pokok2 dan rumput dan lain2 kecewa dengan saya!!! )':

bersabarlah wahai mahkluk alam ini, akan tiba masanya Islam memegang dunia, dan apabila tiba saat itu bersorak riang gembiralah anda semua ;D

No comments: