Tuesday, January 4, 2011

makan makan...

makannn? bila ada org sebut pasal makan tadi, baru la saya teringat, sejak balik ke sini, saya hanya makan SEKALI SEHARI tiap2 hari!!! uishh! mcm mana boleh lupa nak makan ni...=_="


saya baru nak flashback balik saya dah makan ke blom bila ada org tanya tadi, n baru saya perasan. dah 4 hari sejak balik sini(saya balik awalll okayyy )': ) saya hanya makan time lunch je!! no breakfast n of course la, no dinner! waaahhh!! HEBAT bukan?wow! sgt hebat! ^_^



okay. okay. rasa mcm nak bg side kick kat diri sendiri. boleh pulak dok main2..haisyy. mcm mna la boley lupa. baru ja wat azam baru nak jaga kesihatan lebih baik.patut la 2 3 hari ni rasa malas nak berjalan jalan ja..rupa rupanya, sbb perut lapar. ehhh, lapar ke? tak. tak. saya x rasa lapar pun, cuma maybe energy tu x cukup kowt..sorry tummy,i x sengaja terabaikan u )':


saya ni nak mkn cam masalah sikit.dulu kicik2, mama belikan saya pil untuk tambah selera makan saya .sbb kecik2 dulu, saya kecik sgt,ehhh,bukan kecik, tapi kurus mcm org sakit...x caya la tu...okay, cuba tgok ni..



*gambar bersama cousin2 saya.hihi. cuba teka saya yg mana?? semestinya yg paling vogue dan comel. :D saya yg pakai swimming cap tu lahh sambil pegang pelampung dgn penuh bergaya. gaya mesti nak COMEYL >_<>



saya rasa saya ni cuma x suka makan sgt kowt. owh, tapi saya suka MCFLURRY. hihi. (okay, diam fin.suka sgt kalau ckp psl mc flurry) bukan masalah x lalu makan, cuma saya x lapar.. selalunya tiap2 hari, my routine here :


breakfast + lunch = enough!




main meal or nasi, sekali je sehari.. kat rumah pun,kitaorg kat rumah xde dinner..



sbb tu la bila masuk ostel dulu, berat badan naik sgt sgt sgt! hihi. *over plak. tapi, mcm chubby jgk la....x caya? tgok gambar ni. CUTE kan?hihii.



*cuba tgok pipi..fokuskan pada pipi. pipi sgt chubby okayyy~ hihi. owh ya, gambar ni time form 4, tgh bukak hamper sbb mnang futcalll dulu. haaa, saya terer main futsal taw!!>okay, tipu. hampir tiap2 hari main futsal time skola dulu...hihi. suka sgt!
team kitaorg nama 'Kaki Bangku FC' > sgt cute!




lpas tu, time tunggu result spm, berat badan jatuh dgn melampau.hihi. sbb dok kat rumah saya jarang makan... nasi tu 2 3 kali je seminggu...saya selalu makan benda mcm wafell, garlic bread or nugget...benda2 gitu je...makan sekali, then enough la...^.^
senangnya hidup~ xyah nak susah2 masak n_n" hihi



n sekarang, mestila x kurus mcm kicik2 dulu kan. cuma, xde la chubby sgt kan. tapi, pipi saya macam macam bentuk cream puff laa. tahla..dulu kat skola,budak kelas suka usik saya. selalu kata yg berat pipi saya je dah 5 kg dari berat overall..)': n dorg suka cubit pipi saya jugak. sebelah je.n saya akan marah, sbb takut pipi jadi x balance, berat sebelah. okay, sila gelak. sgt x matang budak fin ni dulu. =_="




*pipi still bentuk mcm cream puff rasanya.=_="






okay lah. that's all.





p/s : skrg ni saya amalkan minum susu anlene creamy tiap2 ari. oishiii(sedap) rupanya...hihi. okay,saya tawu saya mmg x suka susu. tapi, demi masa depan tulang saya......sigh. =_=" minum jelah~


No comments: