Saturday, January 15, 2011

saya terer!!! d:

terasa diri sgt terer bila dpat derma darah harituu!!!

pastu saya juga rasa bangga kerana dapat memberikan sumbangan kepada masyarakat, ibu pertiwi, bangsa dan agama... (saya tahu ini bajet. okay, sila muntah sekarang! d: )




waaaahhhh! hebat tak? hebat tak? hebat tak??...(:




okay. budak fin kecoh lebih.


org lain ade yg da derma puloh2 kali x kecoh pon. =_="


hihihi.



nampak tak saya duduk kat katil tu.sebelah sana tu cik ruby.



nak derma darah ni, kena berat lebih dari 45 kg taw... saya punya berat mmg selalunya cukup2 45 kg, tapi sebab few days ni, saya mcm risau, hati x tenang, x lalu makan sgt(yeke??) sbb result nak kuar ni, jadi saya tahu berat saya mesti turun sikit...tapi, saya still berkobar kobar dan telah nekad gak nak derma darah!! yoshh!!! jadi, saya pergi depan doktor tu, n naik alat penimbang dgn kasut. ahhahahaha. dan, jarum penimbang pun menunjukkan tepat pada angka 45 kg. yoshh!! berjaya!!! dan, incik doktor hanya mampu gelak, sbb saya buat muka desperate nak derma jugak. xkira! x kira!




muka time derma darah mmg x boleh blah. excited gila! n_n"



lpas derma darah, malam tu letih gila. esok tu, terus batuk n selsema. padan muke kau fin,sapa soh gedik2 nak derma sgt :D sampai sekarang x hilang lagi. ...hihhihi. gila x rock budak fin ni!!! baru derma darah sikit dah nak sakit =_=



tapi, saya tetap rasa
TERER!!! yeahh!!!



p/s : sorry kpd bebudak ichi nensei sbb rasanya suara mcm sengau la time bagi speech friday ritu. hihihi. gomen ne, sesema teruk lagi time tu~ :D

No comments: