Tuesday, January 11, 2011

ohisashiburi!!

salam...
sorryy....rasanya sudah sgt lama x update...agak busy la... hihi. jgn tanya busy apa, mesti la makan2 , tgok movie n jalan2...

tapi, malam ni siyez busy!!> btol ni! x tipu!


malam ni kna siapkan presentation untuk english esok.padahal dapat minggu lepas. malam ni baru nak kelam kelibut. haih =_=" (sapa suruh diri yg volunteer nak jadi org first yg present..huhu~bagi punch dkt budak fin ni.dush2!)


okaylah, daitai(overall) last weekend, masa dihabiskan di KALUMPANG > capslock skit. sbb mesti korang tertanya tanya 'ehhhh, apa tu???' 'pelik gila bunyi kalumpang tu!!" tapi, mcm 'kau lempang!' pun ada kan... hihihihi d:



okay.okay.sedihh org Kalumpang kalu dorang tahu nama tempat nya dipermainkan :D



Kalumpang ni sebenarnya nama tempat. kat situ ada resort. haaa~ kat situ lah saya pergi. ditemani oleh empat org kakak n sembilan org rakan sebaya. (:


walla weyh, BEST kowt!!


muka time dalam keta akak naqibah,on da way nak p kalumpang. sgt tidak beragak budak fin ni, nak p mana pun bawak bantal sekali. haisyyy~ dah la tu, bolot pulak suma bantal dalam keta. sgt tamak di situ =_="


selain dapat lepak2, hilangkan stress(stress bendanya, exam da lama abis =_=") , hirup udara segar, dengar bunyi cengkerik, tengok katak, mandi sungai, selam2..apa yg paling penting adalah PENGISIAN HATI dan SALAM UKHUWAH yg terjalin.




HATI tu ye kawan2, kalau kita x isi dgn benda baik2...mulalah yg xbaik2 datang. haisyy~ jadi sebelum terisi dgn anasir2 jahats ini, mari kita isi dgn ilmu2 yg bakal menjamin kesejahteraan kita di dunia n akhirat.



actuallynya, saya mmg nak share pasal pengisian hati yg saya dapat 2 hari satu malam kat kalumpang ni, sebab saya kan suka SHARE. x caya tgok nama blog..hihii :D tapi, err, disebabkan masih ada banyak slide yg perlu saya habiskan malam ni...adoyy n_n" jadi,saya postponed kan ke emm, beberapa hari lagi, okay?



kita bagi hint2 dulu. ecece...macam misteri pulak.hihi.
okayla...kenalkah anda dgn Sayyid Qutb?? siapakah beliau???
okayyyy. nanti kita cerita ya pasal Sayyid Qutb ni....nak g sambung keje dulu. bye



saya rasa saya mcm jadi makin rock la dua tiga minggu ni.. pelik ni pelik. =_="




owh ya...jap2 ada lagi... mengenai ketakutan saya terhadap result yg bakal keluar...hurm. saya dah dapat result EJU. n alhamdulillah, resultnya dah buat saya tersenyum satu hari macam org gila n_n"
okay dah. dah. stop fin.


p/s : terharu dengan nikmat dan kasih sayang yg Allah berikan. terasa diri ini sgt kerdil,dan hina di sisi-Nya. Allah sgt2 sayangkan kita, tapi ada diantara kita yg selalu lupa(saya la tu). (': perlu perbaiki diri dgn lebih bnyk lagi. yoshhh!!

No comments: