Tuesday, June 14, 2011

saya memang x suka experiment. (':

salam





yezza.hye!masih dalam mood nak top up balik kesedihan n ketakutan serta kedebaran untuk masuk ke bilik 実験(experiment).



oh, well, saya memang penakut.



disebabkan sudah terkena pengalaman sekali dapat surat cinta 再, yg membawa maksud

'buat n betulkan report anda ini, kami reject'


perasaan berdebar debar takot nak kna panggil tu. n fuh! yaayyy!! hari ni BERJAYA!! out of 4 reports, i won 3!LALALALALALA~



terima kasih diucapkan kepada 田島直樹(tajima naoki) selaku partner 実験 saya kerana begitu baik hati n bersabar dgn kerenah cik nur fatihin yg blur gila tak taw nak buat apa time 実験。yesss!

saya MEMANG TIDAK TAHU APA YG PERLU DILAKUKAN SELAMA TIGA JAM TADI.



dari awal lagi bila saya buat 予習(preparation) untuk 実験 tu, saya dah agak yg saya akan mengalami masalah untuk experiment kali. kerana experiment kali ini melibatkan BIOLOGI! di mana saya TIDAK PERNAH belajar biologi, mahupun di sekolah menengah.!


terima kasih kepada experiment tadi kerana mnyebabkan saya tahu mengenai DNA n sort of benda2 lain yg berkaitan dgn badan manusia. T__T



saya terpaksa bertenang n pujuk diri sendiri untuk terus tabah dalam bilik experiment. x pernah rasa begitu 'stup*d' sekali.okay, sekian.



rungutan tidak akan membawa perubahan. mari berusaha!





ingat lagi janji pada diri sendiri,bila melangkah naik plane. jgn sesekali mudah mengalah!and tak akan mudah nangis dah. COME ON LA FIN!

"Allah tidak membebani seseorang melainkan dgn kesanggupannya."


2:286


happy balik (':

No comments: