Friday, May 6, 2011

ouh, hye bukit!

salam semua. hye!

hari ni mari kita berjalan jalan...yay! mari mari!

hari dimulakan dgn perjalanan melalui dai (university).

mari saya perkenalkan bukit2 yg akan menjadi sahabat saya selama 4 tahun ini.



BUKIT PENAT 1




BUKIT PENAT 2





BUKIT PENAT 3





BUKIT PENAT 4




BUKIT PALING PENAT 5







sekian sahaja kawan2 bukit di sepanjang laluan dai saya.ambil masa 15 minit jugak la nak sampai dai -_-" gile penat. tapi, saya banyak sorong basikal je.hahaha. apelah fin, baik xpayah bawak basikal, buat penat je. eh eh, tapi, time turun mmg heaven gile.5 minit je dah leh sampai rumah. laju je turun bukit sampai kamera pon terpelanting habis tadi. uwaaaa!


tapi, walaupun bukit2 bnyk buat saya penat, tapi bestnya ada view yg cantik gilaa macam ni :D






gambar diambil dari atas laluan bukit jambatan.terima kasih kepada nur fatihin yg sangat rajin d:


okayh, sekian sahaja. bye kawan2. nanti ada masa, saya update gambar dai pulak eyh. tunggu lah kamera comel nak sihat dulu,sakit tetiba. maybe sbb bnyk terhantuk kot sbb letak dalam bakul basikal -.-'




No comments: