Sunday, May 29, 2011

doakan saya (,:

salam.

entry pantas.


harap maaf kerana tidak berjaya menunaikan janji, mengupdate gmbr2 rumah untuk mama T_T


dan juga akan berhenti mengupdate mungkin untuk sebulan lebih disebabkan masalah kesihatan, masalah internet, masalah komputer dan kekangan masa yg semakin hebat.


mungkin masih belum membiasakan diri dgn cuaca di sini agaknya.bekalan panadol juga sudah semakin berkurang.kepeningan melampau, dengan musim hujan yg sedikit pon tidak bertolak ansur, uwaaa!!! semuanya pakej lengkap untuk menjatuhkan nur fatihin.



saya mahu menjadi SUPER FIN!! waa~ tapi dah x mampu..


tawu apa perasaan saya? saya rasa sangat sangat takot untuk menjadi sakit di tempat orang. tapi, apakan daya. kuasa Tuhan tentukan segalanya. nasib baik ada bawak panadol lah bagai dari Mesia, kalau tidak, mahu menangis jugak nak pegi klinik je pon.


yelah, semua benda memerlukan kudrat dan tenaga. nak keluar ke mana2 pon, kena kayuh basikal n naik bukit tu, nak2 lagi kalau time kau sakit gila rasa nak pengsan, uh, x payah g klinik lah, baik duduk rumah je. kalau keluar lagi PARAH rasanya -.-


dengan sekarang musim, tsuyu(musim hujan) yg sgt luar biasa hujan nya dari malaysia.nak kuar pegi kelas pon malas.kayuh basikal pergi university? BIGG NOOO!! kau gile?!! dah la demam pon x baik lagi. naik basikal, seolah olah merelakan diri dibuli oleh air hujan. okay fine,berjalan kaki pon still basah lencun jugak even 2 LAPIS RAINCOAT yg dipakai. okay, NO CHOICE.


sekarang ni, nilai2 kesabaran banyak diuji dan nilai2 ketabahan juga sangat berusaha keras untuk membantu nilai kesabaran.


mungkin saya patut katakan di sini, bahawa saya rindukan Malaysia. keindahan dan keceriaan yg mengenai kehidupan saya, tetapi di sebaliknya,pahit dan getir juga sgt banyak setimpal lah dengan nikmat yg diberi.


kerana hidup sgt adil.


seadilnya hujan yg diturunkan sebagai satu rahmat Allah,dan kemunculan pelangi yg indah selepas hujan,


kawan2, doakan kejayaan saya ya. eh,dan juga kesihatan saya ya, sbb bila sakit tekak,pening2 n demam, mood saya selalu jadi x baik, sebab x boleh nak bercakap..uwaa!!nak tulis blog lambat lagi pulak lepas ni, hurm,


okaylah, see you guys some other perfect time,insyaAllah.








2 comments:

Highdefinition said...

Tien, get well soon. Risau :(

h f said...

memang susah pegi klinik kat jepun ni, sebab susah nak communicate dengan doc.. lagipun sekali demam susah nak baik sebab cuaca tak menentu lagi2 time pertukaran musim mcm skrg.. panadol memang kene sentiase ade..

odaijini :)